miercuri, februarie 18, 2009

Iulia Vantur si Marius Moga si-au spus Adio!

Cuplul format din vedeta Pro TV Iulia Vantur si compozitorul Marius Moga s-a destramat in urma cu doua saptamani. Dupa mai bine de doi ani de iubire, acestia au hotarat sa se desparta, dar au ramas in relatii foarte bune.
Andreea Romaniuc
"Da, e adevarat!", a declarat pentru Cancan Iulia Vantur. "Ne-am despartit acum doua saptamani. De comun acord am luat aceasta decizie, am ajuns la concluzia ca e cel mai bine asa pentru noi. Suntem prieteni in continuare. Nici eu si nici Marius nu avem pe altcineva. Am avut o relatie frumoasa, am incercat sa pastram discretia. Poate chiar o sa mai iesim impreuna. Nu ne-am certat. Avem sentimente unul pentru celalalt, am cladit o relatie de prietenie in primul rand. Intr-o relatie, iubirea se transforma. Tinem foarte mult unul la celalalt, fiecare are un loc special", a adaugat ea. De Valentine?s Day, atat Iulia, cat si Marius s-au refugiat in munca: Iulia la stirile matinale, iar Moga a sustinut un concert in afara tarii. Cu toate acestea, fostii iubiti au vorbit la telefon. Iulia Vantur si Marius Moga s-au cuplat pe platourile de filmare de la "Dansez pentru tine", Iulia fiind coprezentatoarea show-ului, in timp ce Marius venise in public sa-l sustina pe Smiley, aflat in concurs. Relatia cu Iulia a fost cea mai lunga din viata compozitorului.

j53fj63y388hmu1lxn4.jpeg

Niciun comentariu: