luni, septembrie 28, 2009

Am implinit 3 ani!







Astazi am implinit 3 ani, de cand am scris prima data pe blog!!!
Imi aduc aminte de primul meu blog, care se numea http://costyx21.blogspot.com/, si de prima mea postare, care avea ca titlu ”Regrete...” :

”N-ai avut niciodata sentimentul ca secolul tau se sfarseste? N-ai avut niciodata senzatia ca marile iubiri te parasesc fara nici o vorba? Ca toti contemporanii tai mor inainte ca tu sa le fi spus ca-i iubesti?... ”

Iata cate stele ale lumii s-au stins in acesti trei ani!

Acesti trei ani au trecut foarte repede, iar cunostiinta mea in lumea blogului a crescut!
Si uite ca azi fac parte dintr-o echipa de 4 bloggeri (RaideN, FloriQUE, adytza510 si cel mai nou membru Dranzer), asa ca ceea ce imi urez singur este la cat mai multe postari, cat mai multe idei si aceleasi dorinte le am si pentru colegii mei de blog!
Le multumesc colegilor mei, ii multumesc internetului ca exista, le multumesc celor de la blogspot, cea mai tare platforma pentru bloguri si in special cele mai multe mutumiri le am pentru cititorii mei!!! VA MULTUMESC!!!
La multi ani!




Niciun comentariu: