marți, ianuarie 20, 2009

Prostie made ROMÂNIA! Suntem înregistrați!


De astăzi intră în vigoare temuta Lege 298/2008, care prevede stocarea datelor de telefonie şi Internet. Puteți vedea acestă lege pe următorul site click.
Părerea mea despre acestă lege este una foarte proastă și cred că Bogdan Olteanu, cel care a propus și votat acestă lege este un mare .........
Să ne gândim puțin, mai ales pentru cei care nu au înțeles acestă lege, deci mă trezesc dimineața, ma duc să fac un duș, mănânc, mă îmbrac, mă duc la școală, până acum totul normal, vorbesc cu pritenii/prietena/și alții totul este înregistrat, la fel ca la Big Brother, mai departe, mai trimit un mail ” pâc-pâc” sunt înregistrat, și tot așa în fiecare zi! Deci o să se ajungă până la urmă să mă inregistreze și atunci când mă duc la toaletă, nu le recomand! Dar mă întreb dacă Olteanu va fi înregistrat, și dacă companiile de telefonie mobilă vor da faliment, și dacă se mai face acest lucru și în altă țară?
CEA MAI MARE PROSTIE MADE ROMANIA!

Niciun comentariu: